İptal&İade Şartları
Önemli 1: Takistir.com.tr üzerinden satın almış olduğunuz ürünleri (parçalı olarak veya tamamını), sipariş tarihinizden itibaren ondört (14) gün içinde kullanılmamış olması şartı ile tarafımıza göndererek iade talebinde bulunabilirsiniz. Online alışverişlerde mağazalarımızdan herhangi bir işlem yapılmamaktadır.
Önemli 2: Trendyol.com, Hepsiburada.com, N11.com ve Morhipo.com gibi platformlar üzerinden Takıştır ürünlerini satın aldığınız takdirde, ilgili web sitesinin iade/değişim ve kargo şartlarına tabi olursunuz. Aşağıdaki yönlendirmeler yalnızca takistir.com.tr siparişleri için geçerlidir (!)
Önemli 3: Hijyen koşulları gereği maske ve iç giyim ürünlerinde iade yapılmamaktadır. Kozmetik ve kişisel bakım ürünleri hijyen kuralları sebebiyle ancak ambalajı açılmamış, kullanılmamış, denenmemiş ve son kullanma tarihi geçmemiş olmaları halinde iade edilebilir.
Nasıl İptal veya İade Yaparım?
1. Üyelik Hesabınızdan Online Talep Oluşturun
Sipariş iptal/iade istekleriniz için üye girişi yaparak Hesabım/İade Taleplerim alanından online talep oluşturmanızı rica ederiz. Böylelikle işlemlerinizi daha hızlı tamamlayabiliriz.
Üye değilseniz, iade sürecinizi başlatabilmemiz için faturanız ile birlikte ürünü tarafımıza göndermeniz gerekmektedir.
2. İçine faturanızı da koyarak paketi hazırlayın
Faturanızın alt kısmında yer alan iade&değişim bölümünü doldurun ve faturanız ile birlikte ürünleri orijinal ambalajında güvenli bir şekilde paketleyin. Faturanızı bulamıyorsanız, mail adresinizden e-arşiv faturanıza ulaşabilirsiniz veya 444 49 81 No’lu müşteri hizmetlerimizden 7/24 destek alabilirsiniz.
3. İade paketinizi en yakın MNG Kargo şubesine teslim edin
En yakın MNG Kargo şubesindeki kargo yetkilisine iade paketinizi teslim ederek Takıştır'ın ücretsiz gönderi kodunu (250528454) belirtmeniz yeterlidir.
Online Depo İade Adresi
Takıştır Bijuteri
Uzunmustafa Mahallesi 865.sokak No:3 Merkez/Düzce
Değişim Şartları
Değişim işlemimiz bulunmamaktadır. Sadece iade işlemi yapılmaktadır.
Sipariş İptali
Tüketici hakları gereği, vermiş olduğunuz siparişinizden cayma hakkınızı siparişiniz kargoya teslim edilmeden önce de kullanabilirsiniz. Bunun için siparişinizin kargoya teslim edildi bilgisi e-mail ile bildirilmeden önce Hesabım/İade Taleplerim alanından 'Sipariş İptali' talebi açmanız veya [email protected] adresine iptal etmek istediğiniz siparişiniz ya da ürünle ilgili bilgi vermelisiniz. Eğer siparişiniz kargoya teslim edilmişse tüketici koruma kanunu gereği ondört (14) gün içerisinde iade hakkınızı kullanabilirsiniz
Geri Ödeme
İadesi onaylanan ürününüzün tutarı yedi (7) iş günü içerisinde ödeme yapmış olduğunuz hesap veya kredi kartınıza aktarılacak ve tarafınıza sistemde kayıtlı olan mailiniz üzerinden bilgilendirme yapılacaktır. Dünya ve ülke gündemindeki COVİD-19 sebebiyle bankalarda uzaktan çalışma sistemi gereği gecikmeler yaşanabilmekte olup, iade işlemleriniz ile ilgili gecikmelerde çalıştığınız banka sorumludur.